Alsof we nooit zijn weggeweest! - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu Alsof we nooit zijn weggeweest! - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu

Alsof we nooit zijn weggeweest!

Door: Willem en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Willem & Jeannette

06 Januari 2011 | Nigeria, Abuja

Hallo allemaal!!
Wat hebben we een goede reis gehad gisteren! Anke en Ellen moesten bij Willem zitten en Hanne en ik konden helemaal voorin zitten met een babybed. Hanne heeft er geen idee van gehad dat ze zo'n reis heeft gemaakt. De andere meisjes trouwens ook niet, want die vermaakten zich weer prima! In het appartement hebben ze ook gelijk de draai gevonden... Cecilia kwam aanrennen en moest ons even knuffelen en daarbij maakte ze heel veel lawaai!!! En wat genieten we ervan dat we weer onze sandalen aankunnen en geen kwartier bezig zijn met aankleden!
Vanavond heeft Cecilia Hanne in bad gedaan en de fles gegeven... Morgen zal ik haar laten zien hoe ik dat doe, want het badderen ging wel op z'n Afrikaans! Hanne is een en al glimlach naar de zwarte mensen en daarbij heeft ze gelijk hun harten gestolen!
Morgen gaan we nog wat kleine boodschappen doen en dan ons voorbereiden op school. Anke mist Han van Uffelen (klasgenootje uit Nederland) zei ze vanavond; de eerste tekeningen had ze gisteravond al voor hem en voor Eduard gemaakt, dus als iemand ons hun e-mail adres kan geven, zou dat heel fijn zijn, zodat Anke een keer wat kan schrijven...
Tot gauw maar weer!!!

  • 06 Januari 2011 - 20:28

    R,R,A En J:

    Hallo lieverds,

    Wat fijn dat alles zo goed is gegaan, en ja, het zit dus echt in die 3e dochters dat ze zwarte mensen leuk vinden!!! Lekker genieten van het mooie weer, jullie zijn weg en het begint hier te regenen.
    Dikke kus van ons

  • 07 Januari 2011 - 08:49

    Pakhuis:

    Hallo lieve familie

    Wat fijn dat de reis goed gegaan is. Wel jammer dat Hanne zo vriendelijk is naar de zwarte mensen. Straks vindt ze die leuker dan blanke mensen.
    Geniet maar van het heerlijke weer, wij moeten nog even wachten.
    Meisjes succes op school.
    Veel liefs vanaf pakhuis

  • 07 Januari 2011 - 11:56

    Julia:

    Hoi Lieve Anke en Familie,

    Fijn... dat je het weer leuk vindt in Nigeria.
    Wij missen je gezelligheid wel in de klas hoor!!
    Wat een leuke foto's van jou en je zusjes, ik dacht dat Hanne wel een beetje bang zou zijn voor de zwarte mevrouw...maar dat is gelukkig niet zo want ze lacht heel lief naar haar!
    Groetjes en een dikke knuffel van Julia

  • 07 Januari 2011 - 20:41

    Theo En Hanneke:

    Hoi family Van Vliet,

    fijn dat de reis voorspoedig is gegaan!
    Daan wil ook wel een papa en een mama die in Afrika gaan wonen, want dan mag hij ook mee! Een beetje jaloers is' ie wel op Anke en Ellen!
    We wensen jullie weer een goede tijd toe in Nigeria!

    Hartelijke groeten van Daan, Simon, Rens, Theo en Hanneke

  • 11 Januari 2011 - 17:43

    Ruth:

    ha anke,
    wat fijn dat je weer goed bent aangekomen in nigeria.
    ik was daar zo benieuwd naar, ik moet steeds aan je denken als ik langs je huis rijd.
    wat leuk dat we een foto zagen met hanne en jou en ellen erop.
    gr ruth

  • 12 Januari 2011 - 15:30

    Han:

    Dag lieve Anke,
    Ik hoop dat je gauw weer naar Nederland gaat. Jammer dat we niet samen kunnen spelen. Ik vind het leuk dat ik wat over jou kan lezen en zien hier. Mijn mailadres is gmcvanuffelen@hetnet.nl

    Veel liefs van Han

  • 12 Januari 2011 - 19:08

    Eduard:

    Ha verre vriendin,

    jammer dat er even een einde is gekomen aan onze romance, maar oude liefde roest niet...
    Wel fijn om te lezen dat het best goed gaat bij jullie en je het weer naar je zin hebt. Het was wel wennen in de klas zonder jou! Je foto staat op mijn bureau dus ik vergeet je niet. Ons e-mail adres is
    charlottepop@tiscali.nl, dan kan mijn moeder het voorlezen als je wat schrijft.
    Onze baby wordt bijna geboren, dus het is heel spannend, je hoort het nog wel.
    Groeten uit een koud en nat Nederland!

  • 17 Januari 2011 - 08:22

    Juf Rozeboom:

    Dag lieve Anke,

    We missen je wel in de klas hoor !! Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad !!! Ben jij ook al weer naar school geweest ?? Wij werken nu over "kleine muis zoekt een huis".Wel heerlijk dat het bij jullie lekker warm weer is. Groeten voor julie samen van alle kinderen uit groep 2b en de juf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nigeria, Abuja

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2012

Tja, als we dit van te voren hadden geweten...

26 Oktober 2011

op het punt van....

10 Mei 2011

Leuk en minder leuk

05 April 2011

de verkiezingen

28 Januari 2011

een rustige maand
Willem & Jeannette

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 59441

Voorgaande reizen:

28 Februari 2008 - 28 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: