Niet zo zeuren hoor!! - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu Niet zo zeuren hoor!! - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu

Niet zo zeuren hoor!!

Door: Willem en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Willem & Jeannette

03 Juni 2010 | Nigeria, Abuja

Ja, ja, we hebben de klachten binnen gekregen hoor: jullie horen niets meer van ons! Beetje logisch is dat wel,want voor ons is nieuwtje er wel vanaf en we willen niet in de herhaling vallen. Maar saai is het hier nog steeds niet!
Ik zal gewoon maar eens vertellen hoe de huidige situatie is:

Willem is, zoals gewoonlijk, nog steeds druk met de fabriek. Hij heeft een redelijk beroerde tijd achter de rug, want de machines werkten niet volgens plan. Gevolg was dus dat de fabriek 3 weken niet gedraaid heeft!

Anke en Ellen zijn druk! Zowel met school als met hun sociale leventjes! Ze spelen, logeren en hebben het prima naar hun zin, al verlangen ze enorm naar de vakantie! Ellen mag haar verjaardagsfeestje in Nederland vieren, maar er mogen absoluut geen zwarte mensen komen en mensen die Engels spreken!! De PVV heeft er 1 stem bij...

Anke heeft haar 1e tandje eruit. En o, wat was ze trots! We gaan dus nu een periode in van het minder maken van foto's, grapje. Zij is erg vermoeid op dit moment; ze bromt, huilt snel en baast verschrikkelijk over haar zusje! Tijd voor vakantie dus!

En ik ben dik!!! Ik voel me prima, maar groei gestaag! De verloskundige heeft afgelopen week alles nog beluisterd en nagekeken en het zag er goed uit!

De foto's die ik toevoeg aan dit bericht, zijn gemaakt met het schoolreisje. Ellen mocht mee die dag, want zij zit iedere donderdag op de 'grote' school. Ik mocht mee als hulpmoeder. Met de speedboot zijn we naar een rustig strand gegaan met een prachtige beach hut en zwembad!!! Eigendom van de firma HEINEKEN (bij de meesten wel bekend, vermoed ik).
Hartelijke groeten,
Willem, Jeannette Anke en Ellen

  • 03 Juni 2010 - 12:57

    Scherpenzeel:

    hallo, wat gezellig weer een bericht. iedereen van ons allen vind het leuk om te lezen. en baasje spelen over je zusje zal de leeftijd wel zijn!!
    suc6 en groetjes

  • 03 Juni 2010 - 21:04

    (Ome) Teun Biemond:

    Beste,lieve

    Willem & Jeanette, Anke en Ellen. Je mag gerust weten ik ben blij dat ik toch weer eens positieve berichtgeving ontving vanuit Nigeria. Trek alleen je eigen kleren aan en niet wat ze zeggen of denken over jullie berichtgeving. Hoeveel komen wij er in te kort om even een berichtje naar Nigeria te sturen en te vragen naar de welstand. Gelukkig gaat het goed en als ik het zo lees Jeanette heb jij niet te klagen met de groei. Bij ons gaat het ook "goed".
    Je weet waarschijnlijk wel dat we met een aanstaande schonndochter connecties hebben. Peter heeft de meeste connecties met zijn "Elise". Allemaal het beste en sterkte en Gods nabijheid en zegen toegewenst.
    Gr. (Ome) Teun
    Fam. Biemond Oosterland

  • 04 Juni 2010 - 17:33

    Wilma N:

    Hallo vriendinnetjes(en vriendje) van m'n zus.

    Heb je je al wel aangemeld bij de rst?
    Er mag eventueel ook wel een zuster(uit veenendaal) komen kramen in nigeria hoor!!!
    groetjes en suc6 met de zwangerschap.

  • 30 Juni 2010 - 12:26

    Hanneke De Groot:

    ha allemaal,
    leuk om weer wat te horen/lezen van jullie.Wat worden de meiden al groot zeg!succes met je zwangerschap en we hopen met jullie op een gezond prinsje of prinsesje tzt. Hartelijke groeten jan, hanneke en kids

  • 03 September 2010 - 11:20

    Henk Van Den Dikkenb:

    Goedemiddag willem kun jij mij jou tel opgeven ik was laatst in lagos voor dirk bezig met melkpoeder installatie samen met gert van cappelle .ik zou graag eens met jou willen communiceren over het e,e,a.
    mvg henk

  • 03 September 2010 - 11:21

    Dikkenberg Henk:

    p.s. mijn e-mail :hendrik.68@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nigeria, Abuja

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2012

Tja, als we dit van te voren hadden geweten...

26 Oktober 2011

op het punt van....

10 Mei 2011

Leuk en minder leuk

05 April 2011

de verkiezingen

28 Januari 2011

een rustige maand
Willem & Jeannette

Actief sinds 24 Feb. 2008
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 59446

Voorgaande reizen:

28 Februari 2008 - 28 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: