kort berichtje - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: Willem en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Willem & Jeannette

10 Mei 2008 | Nigeria, Abuja

Vandaag (zaterdag) naar het strand geweest.De fabriek was gesloten i.v.m fumigation dat is insect bestrijding in de opgeslagen cacaobonen.
Het was prachtig weer en toen we naar huis reden begon het te regenen en onweren, de regentijd komt er aan dus steeds vaker regen en onweer. Onze container met meubels enz. zal volgende week afgeleverd worden en met name de kinderen zullen wel blij wezen ook al vermaken ze zich tot nog toe opperbest met het zwembad. Donderdag en Vrijdag is Jeannette met de kinderen en Joy naar Lagos geweest en zijn de kinderen op school naar zwemles geweest. Verder is alles weer op orde, we hebben weer water alleen onze auto is nog niet terug maar daar wordt aangewerkt. tot zover NIGERIA

Groeten

• 10 Mei 2008 - 21:53

T. Biemond:

Beste lieve Willem Jeannette en lieve kleine nichtjes

Zo gaat het van Pasen, Hemelvaart naar Pinksteren. Wat gaat het snel. Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat we elkaar met pasen berichten uitwisselden. Morgen is het de gedenkdag, (iedere zondag) Pinksterfeest.
    Ik hoop, ik vraag, ik bid of het in mijn maar ook in jullie hart en leven waarlijk pinksteren mag worden. Er moet zo veel aan vooraf gaan. En af gaan en er bij komen. Alles wat ons dagelijks werelds bezig houdt eraf en wat ons geestelijk niet bezig houdt erbij.
    Ik begrijp wel dat jullie het aardig goed maken, de container inzicht. het zweet in de zee afspoelen.
    Het ga jullie goed de komende periode.
    Dit is de minste wens die we je kunnen wensen.
    Bedankt voor het ons te laten meegenieten.
    Hoe is het met Hans. Heeft hij ook zijn draai in deze weken gevonden?
    Groet hem van ons.

Ook jullie het allerbeste toegewenst en goede gezegende Pinksteren en toekomst.

Ome Teun en de rest van de familie.

• 12 Mei 2008 - 14:18

Willeke En Petra:

ha afrikaanse schatjes
    leuk dat we ff op de hoogte zijn, maar we vinden ellen wel erg afrikaans worden met zo'n jurkje aan en vooral nu ze wat magerder lijkt in haar gezicht, wil vindt de meiden erg veranderen. bij ons zijn de temperaturen lekker zomers. we gaan zo het barbeque-seizoen openen en ons zwembad is ook weer open, dus genieten maar, wil je onze pomp lenen, dan geef je maar een gil! groetjes van
    wplejmwj en wws!!!!!

• 20 Juni 2008 - 16:32

Famvliet Proosdijweg:

Hallo fam. van der Vliet
    Willem, jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en we wensen je nog vele, goede en gezonde jaren.
    Jeannette, Anke en Ellen ook gefeliciteerd! En vandaag hebben die zwartes zeker het Wilhelmus voor je gezongen. We wensen je een gezellige dag!
    groetjes van Ome Bas en tante Willie en enkele kinderen

• 20 Juni 2008 - 16:40

Bert:

Hai Bloemie!(?) Van Harte Gefeliciteerd. Hoetsiekaloetsi boem boem (=Ghanees). Dus ook 3xxx 30. Begin dertig wel te verstaan. Moeder en Anke&Ellen ook van harte gefeliciteerd. Fijn dat jullie het goed maken. Ik zou zeggen houden zo. Hier gaat het ok. Wellicht leven jullie ook mee met de spanningen hier rondom Oranje. Het is weer spannend zoals altijd.

Maar goed, over tot de orde van de dag; werkse nog en tot een volgende keer, per mail of live.

Het allerbeste!!

Groet Bert