Ellen is jarig - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu Ellen is jarig - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu

Ellen is jarig

Door: Willem en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Willem & Jeannette

23 Juli 2008 | Nigeria, Abuja

Vandaag is onze kleine dochter 2 jaar geworden en wat is ze ontzettend verwend! Kaarten, kleurtjes, popjes, stickers, zonnebril en nog veel meer kado's waarvan we een deel maar achterwege hebben gehouden. Het was zo veel! En Anke is ook een beetje jarig; ze heeft bijvoorbeeld een heel lekker parfum gekregen en daar mogen we allemaal van meegenieten... heerlijk! Via deze weg wil ik dan ook iedereen bedanken voor al het leuks en liefs en vooral Gert en Hans, want zonder hen was dit alles hier niet gekomen! Tja, Gert is al weer weg... jammer, want we vonden het allemaal best gezellig hoor, en een week is ook zo ontzettend kort, maar gelukkig werd Gert gauw vervangen door Hans. De belangrijkste reden voor hun komst is natuurlijk de fabriek en die draait!! Vorige week heeft de eerste cacaoboter gevloeid hoor, eindelijk, maar we mogen niet klagen. Het heeft best wel lang geduurd voordat de machines opgestart konden worden, maar de tegenslagen tijdens het opstarten, vallen tot nu toe nog mee. Het moeilijkste nu is om de juiste mensen op de juiste plekken aan het werk te krijgen. Deze week staat Willem er 'alleen' voor; Simon en Guus zijn allebei met vakantie. O, natuurlijk, vakantie, hmmm, nou, voor iedereen die nog een tijdje weggaat: een fijne vakantie! Groetjes, Willem Jeannette Anke en Ellen

• 24 Juli 2008 - 09:27

Bergjes Wekerom:

he, ellen,
    van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag.
    zo te lezen heb je met veel genoegen de dag doorgebracht. kado's en aandacht voor jou en dus een geslaagd feestje.
    gaat alles met jullie persoonlijk ook goed willem en jeanette?
    hier alles ok.
    hier en daar zwerft een kind rond die op vakantie is ......
    we genieten van jullie brieven.
    hartelijke groeten van ons allen,
    gerard en rika en kids van den berg.

• 24 Juli 2008 - 19:22

Sam, Miek Lise Anne:

Hoi Ellen,
    Van harte met je 2e verjaardag. Wat ben jij verwend zeg.
    Een dikke kus van ons 4en

• 25 Juli 2008 - 08:53

Janny:

groetjes van mij

• 28 Juli 2008 - 06:50

Will:

Hey Ellen,

Nog van harte met je 2e verjaardag.
    Je kent me wel niet, maar als alles goed gaat komt daar wel verandering in.

Willem en Jeannette ook jullie nog gefeliciteerd met jullie dochter...

Groetjes

William

• 28 Juli 2008 - 06:50

Will:

Hey Ellen,

Nog van harte met je 2e verjaardag.
    Je kent me wel niet, maar als alles goed gaat komt daar wel verandering in.

Willem en Jeannette ook jullie nog gefeliciteerd met jullie dochter...

Groetjes

William

• 06 Augustus 2008 - 20:43

Teun Biemond:

Ellen van harte gefeliciteerd van een oom die je niet kent, dus voor jou een vreemde vent. Maar ook gefeliciteerd zullen we maar zeggen van de rest van de fam. Je moest niet willen dat dit spul helemaal naar jou toekwam.

Willem, Jeannette en Anke ook van harte deze late felicitatie aan jullie.

De fabriek draait, fijn om te weten.
    En dat in zo'n land vol met bleekscheten.

Hartelijke groet ome Teun en de rest.