Vakantie - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Abuja, Nigeria van Willem & Jeannette Vliet - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Willem en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Willem & Jeannette

07 April 2009 | Nigeria, Abuja

Hier is het nu vakantie.
De meiden zijn vrij van school voor de komende 2 weken en daarna gaan Jeannette en de kinderen voor 5 weken naar Nederland. Ze hopen de 16de aan te komen en ik zo rond Konningedag. Verder is alles rustig op de fabriek, we zijn veel onderhoud aan het doen en veranderingen aan het doorvoeren zo als het plaatsen van silo's e.d
Het regenseizoen begint er weer aan te komen maar we merken er nog weinig van, 2 buitjes in de week zo ongeveer maar de temp. is er niet minder om, zo rond de 33 graden elke dag. Heb wat bananen bomen en ananas geplant om de boel wat op te sieren en die rond de tennisbaan gepoot, ongekend zo hard als dat groeit, dus als het goed is hebben we aan het eind van het jaar onze eigen bananen en ananas. Anke zit op zwemles en in 2 weken tijd zwemt ze zonder bandjes onder water omdat haar (Russische) juffrouw ze half laat verzuipen. Dat is nog eens wat anders dan zwemles in Nederland.
Tot zover en tot ziens.

• 08 April 2009 - 12:39

Caren:

Hee :D

Leuk weer iets van jullie te horen! We vroegen ons namelijk al hard af wanneer jullie nou precies kwamen... (papa dacht eind deze week al!)

Als ze rijp zijn stuur je maar flink wat ananas op mmm ;-)

PA heeft gisteren zn niersteen laten vergruizen he! Maar hij had n hele dikke (1,4 cm doorsnede) dus moet waarschijnlijk nog een keer.

Verder gaat alles goed...

Tot snel!

liefs C

• 09 April 2009 - 06:47

Caren Weer:

Hallo krijgen jullie verder geen reacties :P

• 09 April 2009 - 06:47

Caren Nogmaals:

haha leuk he

• 09 April 2009 - 06:48

Wij:

Uhm we vragen ons af hoe lang jij blijft, Willem?
    Ga je samen met Jeannette terug of vertrek je alweer eerder?

Greuten Tineke en Caren

• 09 April 2009 - 06:50

Wij Weeeer:

Pa (=Gert) heeft n nieuwe auto gekocht. We moeten em erin duwen en eruit trekken.
    Maar verder is ie erg leuk ;)
    Rara welke auto heeft hij gekocht?

• 10 April 2009 - 20:29

Berkhofjes:

tot de 16de alvast:p! we gaan morgen vast naar je nieuwe douche kijken of het wel netjes is geworden. schoonmaken doe je natuurlijk zelf, want normaal heb je Joy, dus nu mag je zelf de sopdoek in je handen nemen;). anders verleer je het en joy mag je wel bij mij brengen, ha,ha. het is nu lekker weer voor haar, precies goed, niet te warm, niet te koud. dan neem ik eens lekker de tijd voor andere dingen:p
    goede reis toegewenst en tot volgende week, dan krijg je weer echte hollandse koffie!!!!!!!!!!!!!!!!

• 08 Mei 2009 - 13:48

Charissa:

Hallo , Ik vondt je website door het zoeken naar dutch school in nigeria en life in nigeria.
    Me man en ik ga later dit jaar naar nigeria verhuizen.
    Ik had een vraagje ben je uit jezelf met je familie naar nigeria gegaan of werdt je door je werk getransferd.
    Kan je misschien vertellen bij welk bedrijf je containter heb geregeld met je spullen.

groetjes,
    Charissa.